Jak zdrowo schudnąć
Dieta i zdrowe odżywianie jest bardzo istotne dla normalnego człowieka. Większość z nas gotuje sobie samodzielnie. Jednak pęd życia nie pozwala nam na to. Dlatego co raz więcej osób korzysta z diety pudełkowej. Szczególnie w takich miastach jak warszawa, poznań, kraków, Katowice, szczecin, gdańsk czy Wrocław. Jeśli ktoś przytyje to zamiast iść na siłownie i się trochę poruszać idzie do dietetyka. Z drugiej jednak strony to całkiem sensowne rozwiązanie. Dobierze witaminy i ułoży dietę. Powie co jeść, jest to szczególnie istotne jeśli jest ktoś chory. Polecam jednak samodzielne dbanie o siebie i zdrowe jedzenie, unikniemy rozczarowań. Zapraszam także na mój blog w którym staram się opisać meandry zdrowego jedzenia. Są także ciekawe przepisy na zdrową kuchnie, czy inne szybkie lunch boxy. Zapraszam stałych czytelników
Sonda

Jaką dietę stosujesz?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Nie jedz do syta

Niejednokrotnie posiłek kojarzy nam się z okazją do najedzenia, a smakołyki na stole aż proszą się o to, by zjeść je wszystkie. Nie jedz do syta Skutkuje to uczuciem pełności, przez które nie możemy ruszyć się od stołu. Jednak nie jest to odpowiednie rozwiązanie zarówno ze względów zdrowotnych, jak i z punktu widzenia potrzeby zrzucenia kilku zbędnych kilogramów. Z tego względu powinniśmy zwrócić uwagę na to, by nasze posiłki nie były zbyt duże. Powinniśmy zaspokoić głód, nie powodując ociężałości. Nie jedz do syta Przejadanie się prowadzi do odkładania zbędnych kalorii w postaci tkanki tłuszczowej, obciąża układ pokarmowy i sprawia, że nie działa on wystarczająco sprawnie. Od dawna wiadomo, że lepiej nie być do końca najedzonym niż się przejeść. Kolejną, równie ważną kwestią jest fakt, że niejednokrotnie informacja o spożyciu posiłku dociera do mózgu nieco później niż zjedzone jedzenie. Nie jedz do syta Warto więc odczekać kilkanaście minut, by upewnić się, że to, co odczuwamy w tej chwili na pewno jest głodem.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.