Jak zdrowo schudnąć
Dieta i zdrowe odżywianie jest bardzo istotne dla normalnego człowieka. Większość z nas gotuje sobie samodzielnie. Jednak pęd życia nie pozwala nam na to. Dlatego co raz więcej osób korzysta z diety pudełkowej. Szczególnie w takich miastach jak warszawa, poznań, kraków, Katowice, szczecin, gdańsk czy Wrocław. Jeśli ktoś przytyje to zamiast iść na siłownie i się trochę poruszać idzie do dietetyka. Z drugiej jednak strony to całkiem sensowne rozwiązanie. Dobierze witaminy i ułoży dietę. Powie co jeść, jest to szczególnie istotne jeśli jest ktoś chory. Polecam jednak samodzielne dbanie o siebie i zdrowe jedzenie, unikniemy rozczarowań. Zapraszam także na mój blog w którym staram się opisać meandry zdrowego jedzenia. Są także ciekawe przepisy na zdrową kuchnie, czy inne szybkie lunch boxy. Zapraszam stałych czytelników
Sonda

Jaką dietę stosujesz?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Unikanie węglowodanów

Niektórym z nas wydaje się, że węglowodany czyli cukry są złe. Unikanie węglowodanów Znajdują się w słodyczach, a powszechnie wiadomo, że powinniśmy ich unikać. Ale cukier cukrowi nierówny. Węglowodany, tak jak każda grupa składników odżywczych odgrywają w organizmie ważną rolę. Bez wątpienia powinniśmy ich dostarczać w codziennej diecie. Ogromną rolę odgrywają spożyte po treningu – a tego wielu się wystrzega. Dostarczony cukier pomaga w odbudowie mięśni, a konkretnie zapasów cukru, które zostały zużyte podczas wysiłku fizycznego. Unikanie węglowodanów Szczególną uwagę powinniśmy zwracać więc nie tylko na białko znajdujące się w potreningowym posiłku, ale też na wystarczającą ilość węglowodanów. Te korzystne dla naszego ciała znajdziemy w produktach pełnoziarnistych, a także w ryżu i owocach. Unikanie węglowodanów Pamiętajmy, by wystrzegać się unikania jednej grupy składników, bo nie jest to naturalna sytuacja dla organizmu i z pewnością zechce się zbuntować.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.